Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

UE ar putea anunţa în această săptămână noile taxe pentru maşinile electrice din China

UE ar putea anunţa în această săptămână noile taxe pentru maşinile electrice din China

Experţii estimează că valoarea ar putea creşte până la cel puţin 25%, în condiţiile în care, în prezent, taxa este de 10%.
Specialiştii cred că Uniunea Europeană îşi va dezvălui planul de tarife privind vehiculele electrice din China în această săptămână, potrivit CNBC.
UE are o taxă standard de 10% la vehiculele electrice importate. Taxa va fi majorată provizoriu în cazul vehiculelor electrice din China începând cu 4 iulie.
Analiştii estimează că tariful ar putea fi crescut la aproximativ 25-30%, dar majorarea ar putea fi chiar mai mare, între 30% şi 50%.
Comisia Europeană a lansat o investigaţie în octombrie cu privire la subvenţiile acordate producătorilor de vehicule electrice din China. UE a susţinut că astfel de importuri subvenţionate „au reprezentat o ameninţare economică pentru industria europeană de vehicule electrice”.
Industria vehiculelor electrice din China a crescut rapid datorită sprijinului din partea guvernului chinez.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema