Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Piaţa restaurantelor fast-food nu este afectată de criză: Mcdonald’s înregistrează o creştere a vânzărilor din SUA cu 10,3%

Piaţa restaurantelor fast-food nu este afectată de criză: Mcdonald’s înregistrează o creştere a vânzărilor din SUA cu 10,3%

Lanţurile de restaurante fast-food par să fie marii câştigători din al patrulea trimestru deoarece restaurantele fast-casual şi casual se luptă să atragă clienţi, scrie CNBC.
Multe companii de restaurante cotate la bursă nu şi-au raportat încă cele mai recente rezultate trimestriale, dar pentru cele care au făcut-o, apare un tipar. Clienţii presaţi de inflaţie şi-au restrâns cheltuielile la restaurant în perioada sărbătorilor. Lanţurile de fast-food au reuşit să atragă aceşti consumatori cu meniuri ieftine şi promoţii atrăgătoare.
În general, sectorul fast-food se descurcă mai bine decât restul industriei în perioadele de incertitudine economică şi de recesiuni.
McDonald’s, de exemplu, a declarat că vânzările din SUA au crescut cu 10,3%, în magazinele deja operate, ajutate parţial de consumatorii cu venituri mici, care au revenit mai des decât au făcut-o în ultimele două trimestre.
Rivalul Yum Brands a raportat o cerere solidă în SUA. Vânzările interne ale Taco Bell au crescut, de asemenea, cu 11%, stimulate de comenzile pentru mic dejun şi meniurile sale ieftine. Vânzările Pizza Hut din SUA au crescut cu 4%, în timp ce KFC a crescut cu 1%.

zf.ro

Noutați dupa tema