Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cel mai mare producător de electronice din lume, cu 1,3 mil. angajaţi, vrea să atace piaţa auto şi să aducă următoarea revoluţie în industrie

Cel mai mare producător de electronice din lume, cu 1,3 mil. angajaţi, vrea să atace piaţa auto şi să aducă următoarea revoluţie în industrie

Grupul taiwanez Foxconn, care asamblează iPhone-urile gigantului Apple, crede că va avea un avantaj clar în producerea primelor automobile din istoria firmei, citând experienţa în ceea ce priveşte ciclurile de producţie şi viteza generală a companiei, potrivit Financial Times.
Young Liu, preşedintele Foxconn, spune că modele de business ale producătorilor auto şi modurile în care gestionează operaţiunile cu furnizorii sunt învechite şi trebuie să se schimbe.
În doar câteva luni, Foxconn a adunat circa 1.200 de companii partenere în cadrul proiectului MIH, platformă dedicată dezvoltării vehiculelor electrice din care fac parte gigantul software Arm şi furnizori auto precum Konzelmann. De asemenea, Foxconn a lansat o serie de joint venture-uri cu mai mulţi producători de vehicule din China şi Taiwan şi lucrează în parteneriat cu Stellantis, grupul auto creat în urma fuziunii dintre FCA şi PSA.
Totodată, gigantul cu sediul în Taipei a încheiat un acord de cooperare cu producătorul chinez de automobile electrice Byton şi a obţinut un contract cu Fisker, un designer de vehicule electrice din Statele Unite.
Tranziţia celui mai mare furnizor al Apple spre producţia de vehicule electrice ar putea uşura drumul parcurs de compania lui Tim Cook, cel mai mare client Foxconn, către piaţa auto.
Foxconn conduce o întreagă clasă de companii de electronice care îşi doresc să joace un rol în industria automobilelor. Pegatron, o firmă taiwaneză ce şi-a început existenţa prin producţia de iPhone-uri, asamblează în prezent vehiculele Tesla. Delta Electronics, un producător taiwanez de componente electronice, creează acum module de încărcare şi sisteme de propulsie dedicate vehiculelor electrice.
Mişcările marchează astfel un punct major de cotitură în istoria industriei: integrarea a două dintre cele mai mari industrii din lume – produsele electronice şi automobilele.

Zf.ro

Noutați dupa tema