Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un nou gigant în industria auto europeană: Acţionarii grupului PSA Peugeot Citroen au aprobat fuziunea cu Fiat Chrysler

Un nou gigant în industria auto europeană: Acţionarii grupului PSA Peugeot Citroen au aprobat fuziunea cu Fiat Chrysler

Acţionarii companiei franceze PSA au oferit undă verde pentru fuziunea cu grupul italiano-american Fiat Chrysler (FCA), marcând astfel încă un pas în crearea unuia dintre cei mai mari constructori auto din lume - Stellantis, scrie agenţia de ştiri Reuters.
Acordul a fost susţinut mai întâi de investitorii de top care deţin drepturi duble de votare, incluzând aici familia Peugeot, statul francez şi producătorul chinez Dongfeng.
Toţi ceilalţi investitori ai PSA au susţinut înţelegerea în cadrul celei de-a doua întâlniri, cu o rată de aprobare de 99,85%. Investitorii FCA îşi vor prezenta poziţia în aceeaşi zi.
„Suntem pregătiţi pentru această fuziune”, a declarat CEO-ul PSA Carlos Tavares, adăugând că data pentru încheierea acordului va fi anunţată la scurt timp după deciziile tuturor acţionarilor.
Tavares, care va prelua conducerea noii firme, va trebui să îmbunătăţească rezultatele obţinute în China, să controleze un imperiu global şi să găsească o soluţie pentru problema supracapacităţii. Stellantis ca avea 14 branduri, de la Fiat, Maserati, Jeep şi Dodge la Peugeot, Citroen, Opel şi DS.
În primele nouă luni ale anului trecut, vânzările din sectorul auto european au scăzut cu circa 29%, în condiţiile în care măsurile de controlare a numărului de infecţii cu coronavirus au dus la închiderea showroom-urilor de-a lungul continentului.

Zf.ro

Noutați dupa tema