Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Fructele și mierea procesată din Moldova se bucură de un mare succes la cea mai mare expoziție de produse alimentare și băuturi din lume Anuga din Köln.

Fructele și mierea procesată din Moldova se bucură de un mare succes la cea mai mare expoziție de produse alimentare și băuturi din lume Anuga din Köln.

Acest lucru a fost anunțat de Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe Moldova Fruct, menționând că această expoziție se desfășoară în Germania în perioada 9-13 octombrie, iar la expoziție participă 4 companii din Moldova, care promovează produsele apicole și fructele procesate, fiind beneficiari ai programului de promovare a exporturilor către piețele UE implementat de Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe Moldova Fruct și finanțat de Corporația Financiară Internațională (IFC) în cadrul proiectului ”Reforma investițiilor climatice în Moldova” în cooperare cu agenția olandeză CBI - Centrul pentru promovarea importurilor din țările în curs de dezvoltare. Vizitatorii expoziției Anuga au fost încântați de gustul produselor moldovenești oferite, iar companiile producătoare au purtat negocieri cu un număr de potențiali cumpărători din Bulgaria, Polonia, Suedia, Norvegia, Egipt, Germania și România. Un interes sporit, în special, a fost la prune uscate, cuburi de mere uscate și chipsuri de mere. Datele pentru livrarea primelor camioane către clienții noi au fost deja stabilite. Potrivit specialistului în marketing al Moldovei Fruct Octavian Olaru, producătorii moldoveni au capacitățile necesare pentru a îndeplini toate cerințele cumpărătorilor de pe diferite piețe, iar fructele procesate din Moldova au perspective reale de a ajunge pe masa consumatorilor din UE, dovadă fiind participarea lor la Anuga. Fructele pot fi consumate ca gustare, precum și la gătit. Producătorii trebuie să identifice și să utilizeze instrumente de marketing: ambalaje atractive, informații corecte despre produs pe ambalaj, certificate de calitate și trasabilitate pe care consumatorul le poate găsi pe site-ul web al furnizorului. Este de remarcat că Moldova este bine cunoscută ca producător de fructe proaspete, dar producătorii noștri au demonstrat că pot produce și oferi o gamă largă de fructe procesate de înaltă calitate, miere și produse apicole. // 12.10.2021 – InfoMarket.

Noutați dupa tema