Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Prima campanie de promovare a vinurilor moldovenești a fost lansată pe una dintre platformele de comerț electronic din România.

Prima campanie de promovare a vinurilor moldovenești a fost lansată pe una dintre platformele de comerț electronic din România.

Acest lucru a fost raportat de Biroul Național al Viei și Vinului, subliniind că acum vinul moldovenesc a devenit și mai aproape de consumatorii români, de la o selecție largă de vinuri produse de vinificatorii moldoveni, unite sub brandul de vin al țării „Vinul Moldovei. O legendă vie, disponibilă acum și la TopDrinks.ro. În special, pe site-ul acestei platforme online a apărut o secțiune specială dedicată vinurilor moldovenești, care include 115 vinuri din 14 crame din țara noastră. Noul eveniment face parte dintr-o amplă campanie de promovare a vinului moldovenesc pe piața românească de comerț electronic, care este una dintre cele mai importante piețe țintă. Inițiativa va dura 3 luni și este realizată de Biroul Național al Viei și Vinului. Directorul adjunct al BNVV, Irina Bistriţcaia, a menționat că vinul moldovenesc este cel mai reprezentativ ambasador al țării noastre în străinătate și a devenit un sinonim al calității în rândul consumatorilor români. „Prin urmare, am dorit să oferim cunoscătorilor și iubitorilor de vin din România oportunitatea de a învăța și a savura vinurile produse în Moldova”, a spus Irina Bistriţcaia, menționând că un parteneriat cu un magazin online din România este o alegere firească pentru IMV, având în vedere evoluția achizițiilor de produse în ultimul an. Potrivit acesteia, TopDrinks.ro vinde vinuri moldovenești produse de Winery Asconi, Vinăria DAC, Kazayak Vin, Mileștii Mici, Rădăcini, Timbrus, Mircești, Chateau Vartely, Poiana Winery, Gitana, Chateau Cristi, Purcari, Fautor și Cricova. În perioada până la 22 Martie, consumatorii de peste Prut vor putea cumpăra vinuri la prețuri reduse, iar atunci când cumpără un set de 6 produse, vor primi un cadou - un termometru digital pentru vin. Potrivit BNVV, în prima jumătate a anului 2020, vinurile din Moldova au rămas în TOP-10 țări-furnizori de produse vitivinicole pe piața românească. În prima jumătate a anului 2020, 3,22 milioane de litri de vin au fost exportați în România pentru 129,8 milioane de lei moldovenești. // 04.01.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema