Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reconstrucția tronsonului de drum R34 Hîncești-Leova-Cantemir este întârziată: lucrările sunt realizate în proporție de 62%

Reconstrucția tronsonului de drum R34 Hîncești-Leova-Cantemir este întârziată: lucrările sunt realizate în proporție de 62%

Prim-ministrul Dorin Recean a inspectat stadiul implementării proiectelor de infrastructură rutieră în raionul Leova, inclusiv stadiul lucrărilor de reabilitare a drumului național R34 Hîncești-Leova-Cantemir a căror finalizare este întârziată. Proiectul prevede reconstrucția unui tronson de drum cu o lungime totală de 83 km, valoarea contractului depășind 56 de milioane de euro. Până în prezent, lucrările sunt finalizate în proporție de 62%. Tronsonul, care se află în prezent în reparații, traversează orașul Hîncești, satul Sarata Galbene din raionul Hîncești și orașul Leova, satele Cneazevca, Sarata Nouă, Hănăsenii Noi din raionul Leova și orașul Cantemir. Proiectul este implementat de Guvern prin Administrația Națională a Drumurilor Rutiere, cu sprijinul Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Se menționează că, în cadrul discuțiilor cu antreprenorul general, subcontractantul și reprezentanții Administrației Naționale a Drumurilor, au fost identificate o serie de măsuri care trebuie implementate pentru finalizarea proiectului. În timpul vizitei în districtul Leova, Dorin Recean a participat, de asemenea, la inaugurarea unui tronson de drum reparat în satul Filipeni, unde, anul trecut, în urma ploilor torențiale, au fost distruse aproximativ 3,5 km de drum. //22.08.2025 – InfoMarket.

Noutați dupa tema