Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib susține lansarea primului documentar despre atracțiile Moldovei, „Flavours of the Republic of Moldova”, difuzat pe Netflix din 24 septembrie

Maib susține lansarea primului documentar despre atracțiile Moldovei, „Flavours of the Republic of Moldova”, difuzat pe Netflix din 24 septembrie

Republica Moldova intră pe harta marilor producții internaționale prin lansarea primului documentar dedicat culturii, tradițiilor și atracțiilor sale turistice pe Netflix. „Flavours of the Republic of Moldova”, realizat de regizorul și producătorul britanic Charlie Ottley, cunoscut pentru succesul seriei „Flavours of Romania”, va fi disponibil începând cu 24 septembrie 2025.
În anticiparea lansării, maib, în parteneriat cu Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM), a organizat un eveniment special de pre-lansare „making of”. Evenimentul a adus în prim-plan procesul de producție și oamenii care au contribuit la conturarea poveștii vizuale despre Moldova.

Giorgi Shagidze, Președinte maib:
„Flavours of the Republic of Moldova este proiectul care poate deveni adevărata carte de vizită a țării, împărtășind lumii întregi unicitatea Republicii Moldova, turiștilor, potențialilor investitori și comunității internaționale. Maib are în ADN-ul său dedicația de a susține astfel de inițiative și de a contribui la consolidarea poziției țării pe harta turistică și investițională mondială.”

Printre participanții la eveniment au fost regizorul Charlie Ottley, oficiali din Republica Moldova, reprezentanți ai mediului cultural, antreprenori și localnici prezenți în film.
Documentarul, structurat în trei episoade, invită publicul internațional să descopere o țară autentică, cu tradiții bogate, vinuri de excepție, peisaje spectaculoase și oameni ospitalieri.

Charlie Ottley, Regizor și producător al „Flavours of the Republic of Moldova”:
„Acest documentar a prins viață datorită partenerilor care s-au unit și au contribuit pentru a face posibilă realizarea lui. Totul a început anul trecut, când am parcurs aproape 25 de mii de kilometri prin România, iar apoi am trecut Prutul și am intrat în nordul Moldovei, de unde am călătorit în zig-zag prin toată țara pentru a face producția cât mai autentică și frumoasă.”

Elena Stepanov, Directoare Executivă ANTRIM:
„Pentru noi, acest proiect reprezintă mai mult decât un documentar – este o carte de vizită a Republicii Moldova, pe care o prezentăm lumii prin vinurile, gastronomia, experiențele și tradițiile noastre autentice. Ne bucurăm că împreună contribuim la consolidarea unei imagini pozitive a țării noastre, la creșterea atractivității turistice și la poziționarea Moldovei ca destinație sustenabilă și autentică, încă neexplorată pe deplin.”

Prin susținerea acestui proiect, maib își reafirmă angajamentul de a investi în viitorul Moldovei și de a contribui la consolidarea brandului de țară pe scena internațională. Maib este mai mult decât un partener financiar, este un partener cultural și social, implicat în inițiative ce sprijină comunitățile, promovează valorile naționale și susțin dezvoltarea economică sustenabilă.

Flavours of the Republic of Moldova face parte din portofoliul de proiecte de responsabilitate socială corporativă implementate de maib, banca angajându-se să sprijine arta și cultura, educația, inclusiv financiară, tradițiile și patrimoniul național, sportul, inovația și fintech, mediul înconjurățor.
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema