
De la 1 ianuarie, contribuabilii care solicită rambursarea TVA sunt obligați să utilizeze un formular actualizat
Serviciul Fiscal de Stat a anunțat o schimbare în ceea ce privește cererea de rambursare a TVA: contribuabilii trebuie să completeze un nou formular prevăzut în anexa 1 la Regulamentul privind rambursarea TVA. Formularul actualizat trebuie să indice suma de TVA solicitată pentru rambursare, precum și sumele care vor fi utilizate pentru rambursarea obligațiilor fiscale actuale sau viitoare. În plus, este necesar să se indice perioada fiscală pentru care se solicită rambursarea și o trimitere la articolul din Codul fiscal în baza căruia se solicită rambursarea. SFS a avertizat că cererile incomplete, fără specificarea sumei solicitate la rambursare, nu vor fi luate în considerare. Contribuabilii care au depus cereri în baza vechiului model după 1 ianuarie sunt invitați să depună din nou cereri pe noul formular disponibil pe site-ul Serviciului Fiscal de Stat (la secțiunea „Formulare / Persoane juridice / Taxa pe valoarea adăugată”). // 09.01.2025 – InfoMarket