Materialele sectiunii

Moldova a ajuns în finala City Nation Place Awards 2025 - un concurs internațional care premiază realizările remarcabile în domeniul brandingului național și al dezvoltării economice

Moldova a ajuns în finala City Nation Place Awards 2025 - un concurs internațional care premiază realizările remarcabile în domeniul brandingului național și al dezvoltării economice

Acest lucru a fost anunțat de Agenția pentru Investiții, care a subliniat că, în condițiile concurenței cu cele mai mari țări, regiuni și orașe din lume, această recunoaștere confirmă faptul că strategiile Moldovei capătă notorietate internațională. Anul acesta, Moldova participă la City Nation Place Awards cu două proiecte: „Moldova în UE” (Cea mai bună strategie de comunicare – Brandul țării) – campanie bazată pe conceptul „Moldova, Europa”, care reflectă parcursul european al țării printr-un mesaj clar, convingător și ambițios; Al 46-lea Congres Mondial al Viei și Vinului la Chișinău (Cea mai bună strategie de comunicare – Dezvoltare economică) – o inițiativă care a poziționat vinificația moldovenească pe scena mondială, subliniind atât moștenirea, cât și inovațiile și potențialul economic al industriei. Agenția pentru Investiții a reamintit realizările anterioare ale Moldovei în cadrul concursului City Nation Place: 2022 – câștigător (Cea mai bună activitate civică) cu proiectul Moldova for Peace; 2024 – semifinalist cu proiectul Diaspora Invest. „Această realizare, pe lângă recunoaștere, contribuie la consolidarea imaginii internaționale a Moldovei și subliniază capacitatea țării de a elabora și implementa strategii cu efect pe termen lung”, a subliniat Agenția pentru Investiții. // 03.10.2025 – InfoMarket.

Noutați dupa tema