
Banca Națională a Moldovei a fost distinsă cu premiul Silver în cadrul celei de-a XXII-a ediții a Romanian PR Award pentru campania naționale de educație financiară „Educație financiară pentru toți”
Potrivit Băncii Naționale, această inițiativă, realizată în parteneriat cu USAID prin Programul „Reforme Instituționale și Structurale în Moldova” (MISRA) alături de Centrul Analitic Independent „Expert-Grup”, are drept scop creșterea nivelului de educație financiară în rândul cetățenilor Republicii Moldova. Campania include o serie de activități și materiale educaționale destinate tuturor categoriilor de vârstă, promovând înțelegerea noțiunilor financiare esențiale și încurajând adoptarea unor decizii financiare bine gândite. „ Acest premiu reprezintă o recunoaștere a eforturilor noastre continue de a îmbunătăți educația financiară în Republica Moldova. O societate bine informată financiar este fundamentul unei economii stabile și prospere. Mulțumim partenerilor noștri pentru sprijinul acordat în realizarea acestei campanii de succes. De asemenea, îi felicit pe colegii din BNM care au avut această viziune, ambiție și determinare și care au făcut tot posibilul ca Moldova să devină un exemplu în promovarea educației financiare. Acest premiu ne motivează să continuăm să contribuim la dezvoltarea unei societăți informate și responsabile financiar”, subliniază Anca Dragu, guvernatoarea BNM. Proiectele nominalizate s-au evidențiat prin rigoare, creativitate și impact, fiind selectate de un juriu internațional de top, care a reunit competențe în comunicare din 17 țări. Campania Națională „Educație financiară pentru toți” a fost lansată în toamna anului trecut, fiind implementată de BNM cu sprijinul financiar al programului USAID „Reforme structurale și instituționale în Moldova” (MISRA). Această campanie este adresată publicului larg, indiferent de vârstă și ocupație, având scopul să promoveze o cultură financiară sănătoasă în rândul cetățenilor și să intensifice eforturile de educație financiară în Republica Moldova. // 22.11.2024 — InfoMarket.