
La viitoarele misiuni de export în Germania vor participa 24 de companii, iar în România - 56 de companii din 4 sectoare-cheie ale Republicii Moldova
Acest lucru a fost comunicat de Agenția de Investiții, menționând că reprezentanții a 80 de companii moldovenești au participat la seminarul preliminar „Oportunități de afaceri pe piețele din România și Germania”, unde au primit informații detaliate despre tendințele de consum și evoluția exporturilor pe aceste piețe strategice. Evenimentul a oferit detalii importante pentru fiecare sector, inclusiv programul misiunii de export, întâlnirile B2B planificate și strategiile de abordare. În cadrul misiunii de export în Germania, 24 de companii moldovenești vor promova fructe proaspete și o selecție premium de băuturi alcoolice și non-alcoolice, vizând cererea de produse de calitate și autentice de pe piața germană, iar în cadrul misiunii de export în România, 56 de companii moldovenești vor explora oportunități în sectoarele de fructe, produse alimentare, mobilă, băuturi alcoolice și non-alcoolice prin întâlniri B2B strategice menite să consolideze parteneriatele pe termen lung și să faciliteze accesul pe piața românească. Programul Misiuni de Export, implementat de Agenția de Investiții în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului de Competitivitate al Băncii Mondiale (UIPAC), își propune să sprijine companiile locale să intre pe piețele internaționale, să dezvolte parteneriate strategice prin sesiuni B2B și să promoveze contractarea și creșterea exporturilor. Pentru mai multe informații despre program, vă rugăm să vizitați https://invest.gov.md/export-mission/ // 31.10.2024 – InfoMarket