Noutaţi

Jocuri în ping-pong petrolierDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Ianuarie, a.2021Anul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reparația drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți este planificată să fie finalizată până în martie 2022, costul proiectului fiind de 36 mln. euro.

Reparația drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți este planificată să fie finalizată până în martie 2022, costul proiectului fiind de 36 mln. euro.

Acest lucru a fost anunțat de directorul general interimar al Administrației de Stat a Drumurilor din Moldova, Veaceslav Potop, în cadrul unei întâlniri oficiale cu conducerea companiei contractante turcești ONUR Taahut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi AS, unde părțile au discutat despre progresul lucrărilor de refacere a secțiunii drumului național R6 Chișinău-Orhei-Bălți (drumul de ocolire al orașului Sîngerei și secțiunea Prepelița-Sărătenii Vechi) și pregătirea șantierului cu instalarea de indicatoare rutiere adecvate pentru sezonul de iarnă 2020-2021. După cum s-a menționat, lucrările efectuate la repararea porțiunii de drum menționate, cu o lungime totală de aproximativ 30 km, au fost parțial conservate pentru perioada rece. În prezent, lucrările de reparații la poduri se desfășoară pe drumul în curs de reparație, împărțit în două secțiuni (drumul de ocolire al orașului Sîngerei și secțiunea Prepelița-Sărătenii Vechi), care pot fi efectuate în condițiile meteorologice actuale. „Administrația efectuează o monitorizare sistematică a stării șantierelor de construcții pentru a asigura deplasarea lină a vehiculelor în condițiile de iarnă. Lucrăm eficient cu antreprenorul și oferim sprijinul necesar pentru ca reparația drumului național R6 să fie finalizată până în martie 2022”, a spus Veaceslav Potop. Proiectul, în valoare de 36 mln. euro, prevede repararea asfaltului drumului național, reconstrucția a 10 poduri și consolidarea terasamentului pentru a preveni alunecările de teren în zona drumului de ocolire a orașului Sîngerei. Lucrările de renovare au fost începute la începutul lunii martie 2020 și ar trebui finalizate până în martie 2022. // 21.01.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema