Un număr de producători moldoveni vor putea promova și vinde produsele lor pe piața UE în cadrul programului Misiunea de export.

Un număr de producători moldoveni vor putea promova și vinde produsele lor pe piața UE în cadrul programului Misiunea de export.

Programul a fost lansat oficial pe 2 Februarie de către Agenția de Investiții din Moldova și Banca Mondială. Se adresează producătorilor de fructe proaspete și prelucrate, electronice și mobilier. Cei care doresc să participe la program vor trebui să promoveze o selecție competitivă la agenția de investiții. Potrivit șefului instituției, Rodica Verbeniuc, vor fi selectate în total 30 de companii locale din cele trei sectoare menționate. Fiecare companie va avea ocazia să participe la sesiuni B2B cu parteneri relevanți pe piețele europene. În plus, beneficiarii programului vor putea participa la diverse târguri și expoziții internaționale din Germania, România și țările baltice. În special, producătorii de fructe își vor putea prezenta produsele la târgurile din Germania și țările baltice, precum și producătorii de electronice și mobilier din România și Germania. O cerere de participare trebuie depusă până pe 12 Februarie la linkul https://tinyurl.com/y66wlxmd. Mai multe informații despre program și condițiile de participare la concurs pot fi găsite la linkul https://clck.ru/T6m8L. Potrivit Rodica Verbeniuc, cu sprijinul tehnic și financiar al Agenției de Investiții din Moldova, peste 160 de companii locale au semnat aproximativ 400 de contracte în 3 ani, în urma cărora exporturile lor în acest timp au depășit 56 de milioane de euro. // 02.02.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema