Noutaţi

Jocuri în ping-pong petrolierDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Ianuarie, a.2021Anul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Toyota Moldova prezinta noul Highlander Hybrid cu 7 locuri

Toyota Moldova prezinta noul Highlander Hybrid cu 7 locuri

 Noul SUV hybrid cu tractiune integrala AWD completează gama largă de crossover-e

 Habitaclu spaţios pentru 7 pasageri şi un portbagaj cu volum de 658 de litri.

 A patra generaţie a sistemului de propulse hybridă cu un consum redus de combustibil și tracțiune integrală inteligentă (AWD-i).

 Putere de 244 CP și un nivel de emisii CO2 de 126 g/km oferă cel mai bun echilibru putere/emisii din segmentul său.

Cel mai mare crossover hybrid Toyota Highlander va fi pus în vânzare pentru prima dată pe piața din Republica Moldova.

Disponibil exclusiv cu o motorizare hybridă, noul Highlander, împreună cu RAV4, C-HR, devine cel mai nou membru în familia de SUV-uri europene Toyota.

Cu o experiență de 23 de ani în dezvoltarea tehnologiei hybride, peste 15 milioane de automobile hybrid vandute, 9 modele hybride și la moment cu a patra generaţie a sistemului său de propulsie hybrid, Toyota și-a combinat pozitia de leader in tehnologiile hybrid cu legendarele sale beneficii QDR (Quality, Durability and Reliability) - calitate, durabilitate și fiabilitate, pentru a crea noul Highlander Hybrid.

Construit pe platforma Toyota GA-K, noul Highlander combină toate atributele unui SUV Toyota: confort, manevrabilitate și siguranță, sistem de propulsie hybrid cu emisii mici, eficiență a consumului de combustibil și tracțiune integrală inteligentă, posibilitatea maririi spațiului și posibilitatea de remorcare - 2 tone.

Design şi interior

Cu o lungime de 4.950 mm şi jante din aliaj de 20 inch, Highlander Hybrid combină stilul elegant, dinamismul și rafinamentul unui SUV urban premium cu rezistența, puterea și durabilitatea unui SUV universal şi fiabil cu AWD.

Interiorul salonului a fost proiectat pentru a oferi toate calităţile aşteptate de la un SUV cu 7 locuri - practicabilitate, materiale rezistente şi spaţiu, creând un mediu confortabil, premium, pentru toți pasagerii. Highlander Hybrid este un adevărat automobil cu 7 locuri, datorită reglarii scaunelor de pe al doilea rând pe o lungime de 180 mm, ceea ce ofera spatiu suficient pentru pasagerii de pe al treilea rând, precum si sa permita accesul uşor catre al treilea rand de scaune pentru doi adulţi.

Modelul se mai remarcă printr-un portbagaj cu un volum de 658 de litri, găsit după hayonul acţionat electric inclusiv prin intermediul unui senzor sub bara de protecţie. Spațiul suplimentar de depozitare poate fi extins datorită posibilităţii de rabatare a scaunelor din al doilea şi al treilea rând, rezultând o capacitate de încărcare de până la 1.909 litri!

Disponibil în culoare neagră, interiorul are prin cabină compartimente de depozitare incapatoare, dar şi prize USB pentru pasagerii din primele două rânduri. 

Nivelul de echipare Premium aduce un monitor central cu o diagonală de 8 inch pe care va rula un sistem multimedia şi unul de navigaţie prin satelit, alături de un head-up display, conectare Apple CarPlay și Android Auto, încărcare wireless pentru telefon, scaune ventilate și o oglindă retrovizoare digitală care afişează imagini de pe o cameră cu unghi larg, ca sa nu impiedice vizibilitatea tetierile scaunului posterior sau pasagerii.

Dinamică de conducere

Unitatea de propulsie hybridă de a 4-a generaţie de pe Highlander Hybrid combina un motor pe benzină de 2.5 litri, care funcţionează pe baza ciclului Atkinson şi două motoare electrice. Cel de pe puntea spate face ca SUV-ul să fie echipat cu un sistem AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent). Iar o baterie puternică de tip Nickel-Metal Hydride este localizată sub al doilea rând de scaune.

Sistemul generează în total j putere de 244 CP și un consum mixt de combustibil de 5.6 l/100 km, care reprezintă cel mai bun echilibru putere si economie combustibil din segment.

Comutatorul Drive Mode Select permite șoferului să aleagă o gamă de moduri de condus: ECO, NORMAL, SPORT și TRAIL. Toate cele patru moduri pot fi utilizate atunci când vehiculul funcționează şi în modul EV (electric).

Utilizarea unui parbriz și geamuri usi față izolate acustic, precum și izolarea fonica pentru acoperiș, panou de bord și podea, dar şi o izolare suplimentară în portbagaj şi a arcurilor roţilor, creeaza un mediu liniștit în cabină, sporind caracteristicile sale de deplasare lină și silențioasă cu ajutorul propulsiei hybride. 

Platforma GA-K a noului Highlander este completată de o caroserie ușoară și de înaltă rigiditate, dar și de un centru de greutate scăzut, oferind noului SUV o manevrabilitate agilă și caracteristici confortabile pe trasee extraurbane.

Siguranţă

Noul Highlander Hybrid este echipat cu cel mai nou system de siguranta activa Toyota Safety Sense concepute pentru a ajuta la prevenirea sau atenuarea coliziunilor într-o gamă largă de situații în trafic.

Pachetul sistemului de siguranta activa de pe noul Highlander Hybrid include: un sistem pre-coliziune (PCS) cu frânare automată pentru a evita o coliziune frontală, cu functia de detectare a pietonilor pe timp de zi și noapte, dar și detectare de biciclişti în timpul zilei; un system de cruise control adaptiv pentru orice viteza - Adaptive Cruise Control (ACC); sistem de menţinere în bandă - Lane Tracing Assist (LTA); sistem de avertizare în caz de părăsire a benzii Lane Alert (LDA), sistem de comutare automată a fazelor în faruri - Automatic High Beam (AHB) şi sistem de recunoaştere şi informare despre indicatoarele rutiere detectate - Road Sign Assist (RSA).

Noul Highlander Hybrid este deja disponibil pentru comandă la Toyota Centru Chişinău "Continent".

 

Str. Arborilor, 17/1

Tel.: 022 79 14 77

www.toyota.md

 

Noutați dupa tema