Noutaţi

Când nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Martie, a.2021Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volvo mizează pe maşinile electrice. Producătorul suedez vrea să convertească întreaga gama de autoturisme în maşini electrice până în 2030

Volvo mizează pe maşinile electrice. Producătorul suedez vrea să convertească întreaga gama de autoturisme în maşini electrice până în 2030

Întreaga gamă de maşini Volvo va fi complet electrică până în 2030, a anunţat marţi compania, care se alătură unui număr tot mai mare de producători de automobile care intenţionează să elimine treptat motoarele cu ardere internă până la sfârşitul acestui deceniu, anunţă Reuters.
„Sunt absolut convins că nu vor exista clienţi care să vvrea cu adevărat să rămână cu un motor pe benzină”, a declarat reporterilor Håkan Samuelsson, şeful executivului Volvo, la întrebarea despre cererea viitoare de vehicule electrice. „Suntem convinşi că o maşină electrică este mai atractivă pentru clienţi.”

Producătorul auto suedez a declarat că 50% din vânzările sale globale ar trebui să fie maşini complet electrice până în 2025 şi cealaltă jumătate modele hibride.
Deţinută de Zhejiang Geely Holding Group din Hangzhou, Volvo a declarat că va lansa o nouă familie de maşini electrice în următorii câţiva ani, toate acestea fiind vândute doar online. Volvo vrea să lanseze marţi cel de-al doilea model complet electric, C40.
Producătorii de autovehicule sunt în competiţie pentru a trece la modele cu emisii zero, întrucât se confruntă cu obiective de emisii de CO2 în Europa şi China, precum şi cu interdicţiile care apar în unele ţări în privinţa vehiculelor cu combustibili fosili.
Luna trecută, Ford Motor Co a declarat că gama sa din Europa va fi complet electrică până în 2030, în timp ce unitatea Tata Motors, Jaguar Land Rover, a declarat că marca Jaguar va fi complet electrică până în 2025, iar producătorul auto va lansa modele electrice ale întregii sale linii până în 2030.
Şi în noiembrie anul trecut, Bentley, deţinut de Volkswagen, a declarat că modelele sale vor fi toate electrice până în 2030.
Electrificarea este costisitoare pentru producătorii de automobile şi, cum vehiculele electrice au mai puţine piese în mişcare, se aşteaptă ca numărul locurilor de muncă în industria auto să scadă.
Săptămâna trecută, şeful diviziei de camioane Daimler AG a declarat că funcţionarea electrică va costa mii de locuri de muncă în fabricile companiei din Germania.

Zf.ro

Noutați dupa tema