Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Primăria Chișinău va contracta un credit bancar în sumă de 130 mln lei pentru modernizarea parcului de troleibuze

Primăria Chișinău va contracta un credit bancar în sumă de 130 mln lei pentru modernizarea parcului de troleibuze

Consiliul Municipal Chișinău a aprobat proiectul, care prevede contractarea unui credit în valoare de 130 mln lei de la o bancă comercială din Moldova. Aceste mijloace financiare vor fi utilizate pentru continuarea asamblării troleibuzelor. Astfel, în anul curent se prevede asamblarea a 35 de troleibuze, inclusiv 5 unități articulate. Costul total al troleibuzelor ce urmează a fi asamblate în anul 2020 constituie 131,5 mln lei (6,7 mln euro): costul asamblării 1 troleibuz clasic va fi de 165 mii euro, costul 1 troleibuz articulat - 315 mii euro. Cheltuielile pentru asamblarea troleibuzelor vor fi acoperite din resursele creditare ce urmează a fi contractate și alocațiile prevăzute în bugetul municipal. Termenul de rambursare a creditului este prevăzut pentru 7 ani, iar perioada de grație reprezintă 12 luni, cu o rată a dobânzii de 6,9% și un comision de creditare de 0,5%. Primarul general, Ion Ceban a declarat că, în anii următori, municipalitatea intenționează să găsească fonduri pentru achiziția transport nou. Autoritățile intenționează să asambleze 90 de troleibuze la Chișinău până la sfârșitul anului 2023, dintre care 20 sunt articulate.//10.06.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema