Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Până la sfârșitul anului 2020, în Moldova urmează a fi reabilitate 906,8 km de drumuri.

Până la sfârșitul anului 2020, în Moldova urmează a fi reabilitate 906,8 km de drumuri.

Anunțul a fost făcut de către secretarul de stat al Ministerului Economiei și Infrastructurii, Anatol Usatîi, care a menționat că, în acest scop, vor fi alocate 1,125 mlrd lei din Fondul Rutier, împrumuturi și granturi. Lucrările de reparație vor avea loc în perioada iulie-decembrie și vor include două tipuri de lucrări: 300 km de drumuri asfaltate și 608 km de drumuri din pietriș. În total, vor fi organizate 5 licitații pentru realizarea lucrărilor de reparații. Prima licitație va fi deschisă pe 22 iunie, iar ultima - pe 30 iunie. Peste 5.000 de oameni vor activa pe șantierele de lucru. Drumurile care urmează a fi reparate sunt selectate de către autoritățile publice locale, ținând cont de accesul la instituțiile publice, rețeaua de drumuri publice, localități, numărul de locuitori ai localităților etc. În total, aproximativ 1200 de localități vor deveni beneficiari ai proiectului de reparație a drumurilor. Anterior, ministrul Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean a spus că, până în prezent, partenerii externi (BERD, BEI, Banca Mondială, guvernul SUA etc.) au alocat 630 mln euro pentru reparația și construcția a 800 km de drumuri. Până în prezent, 415 km de drumuri au fost deja reparați, iar 480 km sunt în proces de reabilitare, dintre care aproximativ 50% din tronsoane urmau deja a fi date în exploatare, însă din cauza unor probleme tehnice și probleme ale antreprenorilor, lucrările sunt încă în desfășurare. Ministrul a dat asigurări că lucrările vor fi finalizate în anul curent. Potrivit secretarului de stat al Ministerului Economiei și Infrastructurii, Anatol Usatîi, cea mai mare problem reprezintă drumurile și străzile comunale, care nu au fost întreținute în ultimii 30 de ani. Drumurile locale vor fi reparate din mijloace financiare alocate din fondul rutier, gestionat de fiecare consiliu raional. În acest context, un pas important a fost făcut în 2017, iar 50% din taxele colectate sunt direcționate către primării pentru întreținerea străzilor. //16.06.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema