Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Pentru majorarea capitalului social al ÎS „Calea Ferată din Moldova” vor fi alocate 460,96 mln lei

Pentru majorarea capitalului social al ÎS „Calea Ferată din Moldova” vor fi alocate 460,96 mln lei

O decizie în acest sens a fost luată de Guvern, în cadrul ședinței de miercuri. Mijloacele financiare vor fi alocate de Ministerul Finanțelor din contul împrumutului acordat de Banca Europeană de Investiții în cadrul proiectului de achiziție a locomotivelor și de restructurare a infrastructurii feroviare”. Potrivit hotărîrii Executivului, Agenția Proprietății Publice, în calitate de fondator, urmează să asigure modificarea statutului ÎS „Calea Ferată din Moldova” pentru majorarea capitalului social. Anterior, s-a anunțat că proiectul de restructurare și reorganizare a ÎS ”CFM” este evaluat la 110 mln euro și este finanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Banca Europeană de Investiții și Uniunea Europeană. În cadrul proiectului, compania americană General Electric Transportation, care a câștigat licitația internațională, urmează să livreze, în acest an, 12 locomotive noi în valoare de 45 mln euro. Conform contractului, beneficiarul a plătit un avans de 20% din costul locomotivelor achiziționate. BEI a alocat mijloace financiare pentru achitarea în avans cu condiția ca această sumă să fie inclusă în capitalul social. În legea bugetului de stat pentru anul 2020 sunt prevăzute 460 mln 957,1 mii lei pentru majorarea capitalului social al ÎStat „Căile Ferate din Moldova”. Ministrul Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean a declarat, în cadrul ședinței de guvern, că 6 din 12 locomotive noi achiziționate vor fi livrate până la sfârșitul lunii iulie.//17.06.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema