Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Costul aproximativ al proiectului de implementare a taxării electronice în transportul public din Chișinău va fi de 6-9 mln lei.

Costul aproximativ al proiectului de implementare a taxării electronice în transportul public din Chișinău va fi de 6-9 mln lei.

Anunțul a fost făcut de primarul general al capitalei, Ion Ceban, care a menționat că suma finală va depinde de tehnologiile folosite. Potrivit lui, potențialilor parteneri care vor să participe la implementarea taxării electronice în transportul public din Chișinău le-au fost puse condiții destul de dure. Pretendenții trebuie să aibă în palmares proiecte similare, implementate în ultimii ani în orașe cu o populație de cel puțin 500 mii de oameni și cu un cost de cel puțin 5 mln euro. ”Interes pentru implementarea proiectului taxării electronice au manifestat multe companii din Rusia, Turcia, Germania, etc. Suntem deschiși pentru toți, dar vom face totul calitativ, transparent și rentabil pentru oraș. Nu vrem să cheltuim pentru acest proiect bani de la buget. Există câteva mecanisme în acest sens și planificăm să le examinăm”, a declarat Ion Ceban. Este de menționat că la ședința consiliului municipal Chișinău din 19 mai a fost aprobată crearea unui grup de lucru care în decurs de 2 luni trebuie să prezinte caietul de sarcini și să pregătească condițiile pentru lansarea parteneriatului public-privat pentru implementarea taxării electronice în transportul public din Chișinău. //28.05.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema