Noutaţi

Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Ianuarie, a.2021Anul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Contractul pentru reabilitarea drumului național R33, care face legătură între Hânceşti, Lăpuşna și traseul M1, încheiat cu compania Evrascon JSC din Azerbaidjan, a fost reziliat.

Contractul pentru reabilitarea drumului național R33, care face legătură între Hânceşti, Lăpuşna și traseul M1, încheiat cu compania Evrascon JSC din Azerbaidjan, a fost reziliat.

Despre acest lucru a anunțat Administrația de Stat a Drumurilor, care a inițiat procedura de încasare a garanției de returnare a avansului și a celei de bună execuție pentru neîndeplinirea obligațiilor de reabilitare a drumului național ce face legătura între orașul Hâncești, satele Rusca, Lăpușna și Onești din raionul Hâncești. De asemenea, antreprenorul achită penalitatea de întârziere de 10% din valoarea totală a contractului reziliat. Proiectul de reabilitare a drumului național R33, cu o lungime de 37,2 km, are o valoare totală de peste 18 milioane de euro, acordate de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. În cadrul unei întrevederi a conducerii Administrației de Stat a Drumurilor cu antreprenorul Evrascon JSC s-a discutat și despre întârzierea executării lucrărilor de reabilitare a două segmente de drum, cu o lungime de 17,6 km și 22,1 km, parte a traseului național R1 Chişinău-Ungheni-Sculeni. În context, antreprenorul este obligat să plătească penalități în cuantum de 10% din suma totală a fiecărui contract pentru depășirea termenelor stabilite. Totodată, ASD a dispus prezentarea unui plan de acțiuni în regim de urgență, din moment ce există riscul incapacității antreprenorului de a relua efectuarea lucrărilor de reparație, odată cu începerea sezonului cald. Primul sector de drum, parte a traseului național R1, aflat în proces de reabilitare, traversează orașele Vatra și Strășeni, având o valoare de peste 23 milioane de euro, alocați din mijloacele financiare ale Băncii Europene de Investiții. Al doilea segment, tot parte a drumului național R1, trece prin localitățile Cornești, Romanovca și Pîrlița din raionul Ungheni și are un cost total al lucrărilor de circa 15 milioane de euro, finanțați din fondurile BERD. ,,În conformitate cu prevederile celor 3 contracte semnate cu Evrascon, lucrările de reabilitare a drumului național R33 și segmentelor traseului național R1 trebuiau finalizate încă în anul 2016. Antreprenorul întâmpină greutăți de ordin financiar, rezilierea contractului privind reabilitarea traseului național R33, cu toate consecințele acesteia, fiind inevitabilă. În cazul în care, Evrascon nu va putea asigura capacitatea de a continua lucrările de reabilitare a traseului național R1, contractele încheiate vor fi și ele reziliate ”, a subliniat Directorul General Interimar al ASD, Veaceslav Potop. Proiectul de reabilitare drumului național R33, înregistrează un progres de îndeplinire a lucrărilor de peste 45,4 %, sectorul de 17,6 km al traseului național R1 – 85,5% și respectiv, tronsonul de 22,1 km – 76,6%. // 02.03.2021 — InfoMarket.

Noutați dupa tema