Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

12 locomotive Diesel, cumpărate pentru ÎS Calea Ferată a Moldovei, cu finanțarea BERD, BEI și UE, sunt în drum spre Moldova și vor ajunge la Chișinău în prima parte a lunii iulie 2020.

12 locomotive Diesel, cumpărate pentru ÎS Calea Ferată a Moldovei, cu finanțarea BERD, BEI și UE, sunt în drum spre Moldova și vor ajunge la Chișinău în prima parte a lunii iulie 2020.

Despre aceasta a anunțat Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare, care a amintit că locomotivele au fost produse la uzina companiei General Electric din Kazahstan. CFM a semnat contractul cu General Electric, care a câștigat licitația de achiziții publice, desfășurată în 2018, conform standardelor BERD. Agenția InfoMarket a scris anterior că General Electric Transportation din SUA a câștigat licitația de livrare a locomotivelor pentru CFM. Costul contractului de livrare a 12 locomotive magistrale noi este de 45 mln euro. Acești bani sunt oferiți CFM cu împrumut de BERD și BEI. Cumpărarea locomotivelor face parte dintr-un proiect ambițios de restructurare și reorganizare a CFM, finanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Banca Europeană de Investiții și Uniunea Europeană. Costul total al proiectului este de 110 milioane de euro, din care 5 milioane de euro sunt oferite sub forma de grant de la Fondul de investiții de vecinătate (NIF) al Uniunii Europene. Cu ajutorul proiectului pentru achiziționarea de locomotive și restructurarea infrastructurii feroviare, autoritățile moldovenești intenționează să creeze un sistem de transport feroviar eficient care să răspundă nevoilor cetățenilor, precum și să faciliteze comerțul pe piețele interne și externe și tranzitul internațional de mărfuri pe calea ferată. Sprijinul acordat sectorului feroviar din Moldova va spori siguranța pasagerilor și viteza trenului, va reduce costurile de exploatare și infrastructură, ceea ce va duce la o îmbunătățire a situației financiare a companiei naționale feroviare din Moldova. // 02.07.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema