Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Până la 1 august 2020 va fi dat în exploatare gazoductul Ungheni-Chișinău

Până la 1 august 2020 va fi dat în exploatare gazoductul Ungheni-Chișinău

Despre aceasta a declarat directorul general al Transgaz Romania, Ion Sterian, în cadrul vizitei în raionul Ungheni a ministrului Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean, care a inspectat câteva loturi de șantier ale conductei Ungheni-Chișinău. În cadrul întrevederii, directorul Transgaz Romania a informat ministrul moldovean despre mersul lucrărilor de finalizare a conductei de gaze, menționând că acestea decurg conform planului stabilit. Sergiu Railean a remarcat că interconectarea Moldovei cu sistemul de gaze naturale din România este o prioritate pe agenda de securitate energetică a țării. „Până la 1 august 2020 suntem gata să dăm în exploatare conducta Ungheni-Chişinău. La această etapă, prin gazoduct vor putea fi livrate 1,5 mln m.c. de gaze pe zi, iar către 1 decembrie vom putea asigura transportarea a 2-3 mln m.c. de gaze pe zi. După instalarea stației de comprimare şi reglare de la Gherăeşti, către 1 ianuarie 2021 vom putea transporta în Moldova 4 mln m.c. de gaze pe zi”, a spus Ion Sterian. Compania română a reiterat intenția sa de a dezvolta sistemul național de distribuție a gazelor prin construcția unei stații de comprimare a gazelor în Moldova. Lucrările de construcție a gazoductului Ungheni-Chișinău au început pe 18 februarie 2019. Conducta are o lungime de 120 de km, iar valoarea estimată a proiectului este de 76 mln euro, conform proiectului devizelor de cheltuieli din cadrul documentației de proiect elaborate de Transgaz, România. // 03.07.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema