Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

 Radisson Blu Leogrand Hotel Chișinău a prezentat standarde noi de curățenie și dezinfectare, elaborate în contextul pandemiei COVID-19.

Radisson Blu Leogrand Hotel Chișinău a prezentat standarde noi de curățenie și dezinfectare, elaborate în contextul pandemiei COVID-19.

  Ziarul «Экономическое обозрение» scrie că compania Summa Hotels, deținătoarea de francize ale giganților hotelieri internaționali Radisson și Marriott în Moldova, a prezentat un nou protocol (Radisson Hotels Safety Protocol) privind măsurile de siguranță și procedurile speciale de dezinfectare a spațiilor pentru a împiedica răspândirea virusului COVID-19. Protocolul a fost elaborat în parteneriat cu o companie internațională – SGS –, lider mondial în domeniul serviciilor de inspecție, examinare, testare și certificare și conține 20 de măsuri pentru hoteluri și 10 măsuri suplimentare pentru desfășurarea evenimentelor (meeting and events). Directorul regional al Summa Hotels Moldova, Ümit Yüksel a declarat că noul complex de măsuri include nu doar recomandările autorităților locale, ci și standardele interne ale rețelei internaționale, care sunt mult mai stricte. „Protocolul a consolidat semnificativ regulile stricte de igienizare, ceea a impus atât responsabilitate sporită, cât și investiții substanțiale. Din luna martie, nu am încetat să investim în pregătirea hotelurilor pentru funcționare în noile condiții”, a spus Yumit Yuksel. Aceste măsuri presupun dezinfectarea frecventă a tuturor încăperilor și zonelor; la intrare este instalată o stație cu soluție antiseptică și mănuși de unică folosință; tuturor vizitatorilor le este verificată temperatura și li se oferă măști de unică folosință. Portierul hotelului dezinfectează mânerele bagajelor înainte de a le livra în cameră. Tot personalul este echipat cu măști și mănuși, iar recepționerii lucrează în spatele unui panou de protecție. Cheile camerelor sunt dezinfectate într-un aparat special cu raze ultraviolete timp de 59 de secunde. Spațiul ascensorului este marcat și pot intra doar doi oaspeți concomitent, care stau cu spatele unul la celălalt. Dacă oaspeții sunt rude, atunci în ascensor se admit maximum patru persoane. După plecarea oaspeților, camerele sunt dezinfectate riguros, iar următorii oaspeți pot fi cazați doar după 72 de ore.  În conformitate cu reglementările locale, indicatorii de distanță socială ar trebui să fie de 1,5 metri, însă normele rețelei sunt stabiliți la o distanță de 2 metri. În restaurantele hotelului au fost, la fel, aplicate inovații: între mese, pe lângă distanța de 2 metri, au fost instalate panouri de protecție transparente. După măsurarea temperaturii fără contact, oaspeților li se oferă dezinfectant și șervețele umede. Toate vasele și tacâmurile sunt dezinfectate într-un aparat special cu raze ultraviolet în decurs de 5 minute. La cererea oaspeților, sunt acordate tacâmuri și veselă de unică folosință. Meniul este, de asemenea, de unică folosință. Totodată, vizitatorii pot utiliza QR-codul și pot vedea meniul de pe telefoanele lor. Tot personalul, inclusiv bucătarii, este dotat cu echipament de protecție individuală, mănușile sunt schimbate la fiecare 30 de minute, iar măștile la fiecare 2 ore. Angajații au fost instruiți și știu cum să se comporte în timpul unei pandemii și cum să reacționeze la o situație de urgență. Radisson Blu încurajează plățile fără numerar, dar dacă clientul preferă cash, atunci banii sunt mai întâi dezinfectați într-un dispozitiv special cu raze ultraviolet, în care clientul le pune. Restul este, de asemenea, dezinfectat înainte de a fi oferit vizitatorului restaurantului sau oaspeților hotelului. ”Piața se schimbă: dacă mai devreme rata de ocupare a hotelurilor din Moldova era de 50 %, acum va scădea până la 20 %. Evident, mulți operatori se vor afla în fața unui faliment iminent. Ne asumăm toate riscurile, încercând să menținem afacerea viabilă și planificăm ca în următorii trei ani să ajungem la nivelul la care eram înainte de începerea pandemiei. În cele patru luni ale stării de urgență, compania noastră a reușit să mențină tot personalul (200 de persoane la Radisson și 70 la Marriott). În aceste condiții, doar fondul de salarii ne-a costat 200 mii de euro pe lună”, a declarat Ümit Yüksel, specificând că după implementarea noului protocol cu măsuri de siguranță, compania a reiterat faptul că nu doar oferă mai mult spațiu, asigură confortul și securitatea oaspeților, ci și are grijă de aceștea. //30.06.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema