Noutaţi

Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Ianuarie, a.2021Anul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește primăvara”

Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește primăvara”

Chișinău, 1 martie 2021. Victoriabank lansează campania “Nimeni nu oprește Primăvara”. Scopul acesteia este de a aduce în prim plan și a redimensiona, prin intermediul artei și culturii, nuanțele frumosului odată cu revenirea la un nou ciclu de viață a anotimpului renașterii.

Campania “Nimeni nu oprește Primăvara” se va desfășura în perioada martie-mai 2021 prin derularea unor acțiuni promovate atât pe platformele on-line, cât și pe cele offline. 

Printre activitățile planificate de către Victoriabank se numără decorarea sediului central al instituției bancare în culorile primăverii și expunerea unor picturi în vin, cu tematică florală, ale maestrului Vasile Botnaru, iar acestea vor putea fi admirate de către clienții băncii.

De asemenea, toți cei care vor trece pragul Victoriabank vor primi în dar postcarduri cu imagini ale picturilor artistului, însoțite de un citat personalizat pe verso.

Am acceptat cu bucurie invitația de a participa în Campania “Nimeni nu oprește Primăvara” în ipostaza oarecum improprie de artist deoarece mi s-a propus să definesc și eu acest anotimp energizant prin definiție, folosind și materiale pe potrivă. Este regretabil că traversăm cu toții vremuri de lipsuri și limitări, dar accesul, fie și limitat, la artă, la creație, oferă o șansă în plus de a ieși victorioși în calea primăverii de neoprit”, a declarat autorul lucrărilor, Vasile Botnaru. 

De asemenea, Victoriabank va continua o serie de acțiuni care vor surprinde în cel mai plăcut mod clienții săi. 

Președintele instituției, Bogdan Pleșuvescu a făcut o legătură indisolubilă între anotimpul învierii și activitatea unității bancare: “În definitiv, Primăvara este momentul reflecției, pentru că odată cu primenirea firească a naturii, începi să regândești și multe lucruri noi, importante pentru oameni, și mereu chemătoare la un nou început. Să nu uităm că primăvara trecută abia își intrase în drepturi, că am devenit martorii și prizonierii unei situații complicate și complexe, cea a pandemiei care ne-a obligat să ne închidem în case. Săptămâni la rând am privit de la geamurile propriilor locuințe cum înfloresc copacii, cum înverzește iarba, însă nu ne puteam bucura din plin de toată splendoarea și frumusețea din jur. Dar viața merge înaine. Iar Primăvara reprezintă o nouă șansă, un nou început, și, desigur, provocări pe potrivă.”

Despre Victoriabank:

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.

Noutați dupa tema