Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Traian Nechifor, noul Country Manager Coca-Cola Republica Moldova

Traian Nechifor, noul Country Manager Coca-Cola Republica Moldova

Chisinau, 19 august, 2013 - Coca-Cola Hellenic anunță că, începând cu 1 septembrie, Traian Nechifor, va ocupa poziția de Country Manager pentru Republica Moldova, unde va coordona funcțiunile de financiar, resurse umane și relații publice, aprovizionare și marketing.
 
Traian este în prezent National Field Sales Manager Coca-Cola HBC România, are o experienţă de peste 18 ani în cadrul  companiei şi este din 2011 membru al echipei extinse de senior management  a acesteia. Evoluţia sa profesională este strâns legată de politicile companiei în aria dezvoltării organizaţionale, un exemplu concret fiind parcursul său în companie spre poziţii cu responsabilitate şi provocări din ce în ce mai mari cum ar fi cele de Sales Manager, Zone Sales Manager și National Field Sales Manager. Astfel Traian a contribuit activ la dezvoltarea business-ului și la implementarea unor proiecte organizaționale și de eficientizare a proceselor de vânzare.
 
Dintre aceste proiecte amintim „Route to Market”, o etapă a programului de eficientizare a activităților pe care Coca-Cola Hellenic le derulează și care asigură alinierea operațiunilor din România la viziunea strategică a Grupului Coca-Cola Hellenic și adaptarea structurii organizaționale la realitățile pieței. Scopul proiectulul este de a amplifica valoarea capacităților comerciale şi de a pune clientul în centrul activităților companiei. Alte proiecte demne de menționat sunt Right Execution Daily (RED) și Excellence Across the Border (EATB), al căror obiectiv este dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung între clienţi și companie pentru a  le oferi cele mai bune servicii și pentru a asigura o dezvoltare sustenabilă și profitabilă a business-ului clienților săi.
 
„Această promovare este o nouă provocare pentru mine şi totodată o oportunitate de a mă adapta la o cultură nouă şi de a câştiga experienţă în afara ţării. După 18 ani petrecuți în echipa din România sunt entuziasmat de această schimbare și sunt sigur că experiența dobândită în tot acest timp mă va ajuta să implementez noi proiecte care vor dezvolta operaţiunile noastre pe piața din Republica Moldova,” afirmă Traian Nechifor.
 
Recunoaşterea eforturilor angajaţilor şi oferirea de oportunităţi de dezvoltare sunt parte din strategia Coca-Cola HBC România. De aceea în toate procesele noastre de evaluare interne analizăm nu doar performanţa colegilor, dar şi oportunităţile de dezvoltare pe care aceştia le pot accesa, iar promovarea lui Traian în poziţia de Country Manager în Republica Moldova nu face decât să confirme acest lucru”, a declarat Stephane Batoux, General Manager România şi Republica Moldova.
 
Traian Nechifor a absolvit cursurile Universității Economice Petre Andrei din Iași, specializarea Finanțe și are o diplomă în Marketing, obținută la Universitatea eCornel din SUA.
 
Despre Coca-Cola Hellenic
Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola Hellenic promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.
 
Pentru mai multe informații legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.com și www.thecoca-colacompany.com 

Noutați dupa tema