Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Octombrie 31 a.2019Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Comunitatea creativă vine cu concepte neconvenționale pentru promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică. Agenția de Investiții a anunțat câștigătorul.

Comunitatea creativă vine cu concepte neconvenționale pentru promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică. Agenția de Investiții a anunțat câștigătorul.

„Be Our Guest. Not in February” – după ce a câștigat topul aprecierilor comunității industriilor creative cu 119 voturi, a fost ales concept învingător și de comisia de evaluare a concursului de idei organizat de Agenția de Investiții pe baza platformei Asociației industriilor creative ArtCor. Astfel, reprezentanții mediului asociativ din sectorul turismului, comunicării și publicității, producției media și industriilor creative s-au expus în favoarea unui concept de promovare original, mai puțin convențional, cu o doză de autoironie – caracteristici care pot spori la popularizarea și atractivitatea Republicii Moldova pentru turiștii străini.


Rodica Verbeniuc, Director General, Agenția de Investiții: „La nivel global, turismul internațional constituie o sursă generatoare de venituri și contribuții la bugetele țărilor în continuă creștere. Deși Republica Moldova și-a mărit numărul vizitatorilor cu circa 19%  (conform datelor Organizației Mondiale a Turismului din septembrie 2018) ponderea sectorului la PIB  urcă sub 1% comparativ cu 7% la nivel global. De aceea, derularea unui program de promovare pe extern, competitiv și atractiv, care ar răspunde tendințelor moderne de promovare cu focus pe media online, care să țină cont de barometrul percepției consumatorilor străini este de maximă actualitate. Pentru a ține piept concurenței,  am venit cu inițiativa de a lansa un exercițiu comun, în care să fie antrenați tinerii din industriile creative pentru a culege concepte neconvenționale, pliate pe instrumentele moderne de promovare. Campaniile anterioare „BeOurGuest" cu Brad Pit care punea accent pe ospitalitatea noastră și-a îndeplinit misiunea, venind timpul pentru un program nou de campanie și spot al țării, care să poziționeze oferta turistică bazată pe experiențe și aventuri." 

Din cifra turiștilor internaționali la nivel global 51% constituie turiștii europeni, 45% sunt interesați să descopere țările în curs de dezvoltare. Majoritatea turiștilor străini sunt în căutare de experiențe și aventuri - un argument în plus pentru alegerea în calitate de conceptul câștigător Be our guest. Not in februarie", susțin organizatorii. 

Câștigătorul concursului de idei a fost desemnată agenția „Piko Creative”, care va fi premiată cu 20.000 lei de către Agenția de Investiții prin contract de grant, iar conceptul câștigător va fi preluat pentru elaborarea caietului  de sarcini pentru realizarea programului de promovare. La concursul „Republica Moldova – destinație turistică cu experiențe unice”, desfășurat de Agenția de Investiții au participat șapte echipe de creație care au prezentat 9 concepte. În funcție de numărul de voturi acumulate, în short-list-ul concursului s-au calificat următoarele idei: „Be Our Guest.Not in February” (Constantin Șarcov, agenția „Piko Creative”) – 119 puncte, „Enjoy Random” (Eugen Boico, agenția „Publicis Moldova”) – 94 puncte, „Colțunul” (Ana Ghenciu, Cristina Ungureanu) – 86 puncte, „Inwinecible” ” (Eugen Boico, agenția „Publicis Moldova”) – 85 puncte, „More than a story” (Traian Chivriga) – 84 puncte.

Despre Agenția de Investiții

Agenția de Investiții este o instituție subordonată Guvernului, creată în 2018, prin fuziunea Organizaţiei de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO) și a Agenţiei Turismului.  Misiunea AI este de a contribui la creşterea economică prin sporirea fluxului de investiții străine, majorarea volumului exporturilor, dar şi prin dezvoltarea sectorului turismului. Totodată, Agenţia este responsabilă de implementarea strategiilor naționale de atragere a investițiilor, dar şi de administrarea și promovarea brandului de țară și a brandurilor sectoriale.

 

 

 

Noutați dupa tema