Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

BEMAX Winter Diesel - conduci cu încredere și la temperaturi

BEMAX Winter Diesel - conduci cu încredere și la temperaturi

Compania BEMOL comercializează combustibil BEMAX Winter Diesel pe tot parcursul perioadei reci a anului, timp în care unele motoare alimentate pe bază de combustibil Diesel se confruntă cu anumite dificultăți de funcționare. Aceste probleme apar din cauza formării cristalelor de parafină care pot bloca filtrele de combustibil.

Toate varietățile de combustibil Diesel conțin parafină care, în stare normală, reprezintă o substanță lichidă care intră în componența combustibilului. Această substanţă este considerată drept un component important al combustibilului Diesel, datorită caracteristicilor sale de a spori cifra cetanică, (oferind mai multă putere motorului). Totuși, atunci când combustibilul Diesel se răceşte într-o măsură suficientă, parafina începe să se cristalizeze (se formează cristale solide de parafină). Combustibilul BEMAX Winter Diesel previne acest proces chiar și în condițiile în care valorile temperaturii ating nivelul de -20C, protejând astfel motorul autovehiculului Dumneavoastră de dificultățile de alimentare cu combustibil ce pot apărea din cauza blocării filtrului.

Combustibilul BEMAX Winter Diesel conține aditivi cu funcție dublă: aceștia mențin cifra cetanică înaltă (motorul nu pierde din putere) și modifică temperatura - limită de filtrabilitate (TFL) – temperatura minimă la care cristalele de parafina sunt destul de mici pentru a trece prin filtrul de combustibil. Utilizarea acestor aditivi încetinește viteza de cristalizare, astfel, același combustibil (după aditivare) poate avea o performanță satisfăcătoare în condiții de valori scăzute de temperatură fără a afecta performanța motorului

Ce puteți face DVS. pentru a evita și/sau soluționa problemele ce pot apărea în legătură cu utilizarea combustibilului Diesel pe timp de iarnă?

1. Tipurile de combustibil Diesel variază pe parcursul anului. Combustibilul Diesel de vară nu este destinat utilizării pe timp de iarnă. Prin urmare, nu păstrați rezervele de combustibil Diesel de vară (în rezervor sau în vase) pentru a fi utilizat pe timp de iarnă. La stațiile de alimentare BEMOL se întreprind toate măsurile necesare pentru a substitui Dieselul de vară din rezervoarele Stațiilor PECO cu Diesel de iarnă.

2. Asiguraţi-vă că lubrifiantul este destinat utilizării în condiţii de timp rece. Utilizarea lubrifianţilor necorespunzători condițiilor climaterice va crea atât o protecţie insuficientă a motorului, cât şi dificultăţi la pornire în condiţii de timp rece. Verificaţi de fiecare dată, înainte de a porni motorul în condiţii de temperaturi critice, dacă uleiul este lichid (dacă nu a devenit vâscos) pe tija de măsurare.

3. Motoarele şi sistemele de alimentare cu combustibil se vor răci repede pe timp de noapte, în cazul în carelăsaţi automobilul într-un spaţiu neacoperit. Parcaţi automobilul Dvs. în garaj pentru a reduce pierderea de căldură şi, prin urmare, pentru a diminua impactul problemelor legate de cristalizarea parafinei.

4. Schimbarea filtrului de ulei înainte de sezonul rece al anului este o măsură care deseori este eficientă deoarece printr-un filtru vechi, parțial blocat, particulele mici de cristale nu vor putea trece.

5. Izolarea rezervoarelor de combustibil, a filtrelor şi a conductelor de alimentare cu combustibil din sistemul de alimentare a autovehiculelor constituie o metodă economă şi eficientă pentru a evita problemele legate de cristalizarea parafinei şi staţionarea forţată costisitoare. 6. Apariția apei in rezervorul de combustibil de asemenea poate duce la dificultăți de pornire

Măsuri de urgneță pentru pornirea pe timp rece

Dacă apar dificultăţi cauzate de cristalizarea parafinei, puteţi proceda în felul următor pentru a porni autovehiculul:

Pasul 1: Verificaţi tija pentru a vedea dacă uleiul de motor este fluid (nu a devenit vâscos). Dacă uleiul de motor este fluid, treceţi la Pasul2. În caz contrar, nu încercaţi să porniţi motorul. Aşteptaţi până când uleiul va deveni din noufluid. Puteţi grăbi acest proces utilizând o sursă de căldură din exterior, cum ar fi o aerotermă, o conductă de abur sau gazele de eşapament de la un alt autovehicul. Imediat după ce uleiul devine lichid, înlocuiţi-l cu ulei nou de motor urmând instrucţiunile producătorului.

Pasul 2: Încercaţi să porniţi motorul. Dacă motorul nu se porneşte, verificaţi dacă în filtrul de combustibil este parafină. Dacă combustibilul nu curge sau este tulbure, va fi nevoie să încălziți corpul filtrului şi a conductelor de alimentare cu combustibil cu ajutorul unei aeroterme sau a unui aparat de curăţat cu abur.

Pasul 3: După ce motorul porneşte, lăsaţi-l să funcţioneze la turații redusepână când ajunge la temperatura optimă de funcționare. Astfel veţi preveni eventualele blocaje.

NU turați agresiv motorul după pornire. Din lipsa de lubrifiere riscați să deteriorați pompa de injecție și rulmenții.

NU aprindeţi foc sub rezervorul de combustibil al autovehiculului pentru a încălzi combustibilul sau uleiul.

NU adăugați benzină (de orice tip) în combustibilul Diesel. Temperatura de aprindere, viscozitatea și cifra cetanică a benzinei sunt mai mici, iar amestecul format poate provoca uzarea excesivă a sistemului de alimentare cu combustibil, precum și dificultăți în funcționare.

Contacte
ICS Bemol Retail SRL,
str. Mihai Viteazul 2/2
MD-2004 Chisinau, Republica Moldova

e-mail: info@bemol.md
tel: (+373 22) 293491 / (+373 22) 293611 /
(+373 22) 292834
fax: (+373 22) 292855

Noutați dupa tema