Noutaţi

Straniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Cea mai ieftină maşină nouă din lume este mai bună decât ai crede. Cât costă şi ce dotări are?

Cea mai ieftină maşină nouă din lume este mai bună decât ai crede. Cât costă şi ce dotări are?

Chang Li este cea mai ieftină maşină pe care o poţi cumpăra de pe Alibaba, un fel de Amazon chinezesc. Costă doar 930 de dolari şi, cu tot cu taxe, transport, documente obligatorii, logistică şi baterii te duce cam pe la 1350 euro. În banii ăştia intră şi customizarea, în cazul în care vrei să îi pui un nume mai european sau poate o siglă de BNW, Mercedez sau Awdi.

Ştiu, primul impuls este să spui că o maşinuţă din plastic, una pentru copii, dar nu este deloc aşa. Oricât ai vrea să te împotriveşti acestui gând, Chang Li este o maşină reală, un automobil în toată regula. Cântăreşte 325 kg, deci nu te gândi că i-o poţi coborî copilului, pe scări, de la etajul 6. Să iei liftul??? Nici vorbă! Aşa cum ţi-ar spune şi Monica Gabor, chiar dacă e chinezească, nu e minusculă: are 2,5m lungime, o lăţime de 1,5m şi aproape 2m înălţime.

Dacă încă nu te-am convins, află că are caroseria din metal, este electrică şi prinde 35 km/h, cât să faci praf un urs care trece strada, la Sinaia, fără să se asigure. Însă, frânele îi ţin greutea în frâu, direcţia este sigură, suspensiile sunt reale, are faruri, stergătoare, roţi din metal şi cauciuc şi tot ce mai are un Matiz. Finisajele din interior sunt cel puţin la fel de bune.

De parcă ar ştii chinezii că pe la noi se fură, pe lângă încărcătorul adaptat la prizele europene, microcar-ul vine şi cu un set suplimentar de oglinzi.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema