Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Tesla depăşeşte Toyota şi devine cel mai valoros producător auto din lume: Preţul acţiunilor a crescut de cinci ori în ultimele 12 luni, ducând capitalizarea companiei la 205 miliarde de dolari

Tesla depăşeşte Toyota şi devine cel mai valoros producător auto din lume: Preţul acţiunilor a crescut de cinci ori în ultimele 12 luni, ducând capitalizarea companiei la 205 miliarde de dolari

Tesla a devenit cel mai valoros producător auto din lume în săptămâna care marchează aniversarea a 10 ani de la listarea pe bursa din New York, potrivit Financial Times.
Acţiunile producătorului de maşini electrice au crescut de cinci ori în ultimele 12 luni, de la 230 de dolari anul trecut la 1.100 în prezent, ducând capitalizarea companiei la 205 miliarde de dolari. Un angajat Tesla a comparat noua performanţă cu momentul în care Amazon a depăşit Wal-Mart în 2015.
Toyota, a doua cea mai mare companie auto din lume, valora miercuri, 1 iulie, aproximativ 200 de miliarde de dolari după o scădere a acţiunilor în valoare de 1,5%.
Ascensiunea companiei lui Elon Musk reprezintă o surpriză pentru mulţi analişti din domeniu, de vreme ce producătorul a înregistrat profituri extrem de mici, producând anul acesta doar 500.000 de vehicule.
În timp ce acţiunile producătorului de maşini electrice au crescut de trei ori anul acesta, valoarile companiilor cu tradiţie au scăzut masiv din cauza pandemiei de COVID-19. În mai, Toyota anunţa că profiturile pot înregistra un declin de 80% până la sfârşitul lui 2020 şi, per total, vânzările de autovehicule la nivel global pot scădea cu 15% în urma crizei generate de coronavirus.

Zf.ro

Noutați dupa tema