Noutaţi

Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Iunie, a.2020În ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Goldman Sachs, una dintre cele mai mari bănci din Statele Unite: Cererea de petrol va atinge nivelurile pre-pandemie până în 2022, însă nu va ajunge la apogeu în următorul deceniu

Goldman Sachs, una dintre cele mai mari bănci din Statele Unite: Cererea de petrol va atinge nivelurile pre-pandemie până în 2022, însă nu va ajunge la apogeu în următorul deceniu

Analiştii din cadrul Goldman Sachs, una dintre cele mai mari bănci din SUA, se aşteaptă ca cererea globală ce petrol să atingă nivelurile pre-pandemie până în 2022, notează CNBC.
Până la sfârşitul lui 2020, cererea va înregistra o scădere de 8%, urmând să recupereze şase procente în 2021 şi să îşi revină la normal în 2022.
Potrivit băncii, combustibilii de avion sunt „cei mai mari perdanţi” ai crizei generate de coronavirus de vreme ce încrederea în liniile aeriene va rămâne scăzută în lipsa unui vaccin anticoronavirus, iar comportamentul consumatorilor se va schimba, cel mai probabil, pe termen lung.
Estimările vin după ce preţul combustibililor a raportat o recuperare dramatică în cele trei luni până în luna iunie, înregistrând cea mai bună evaluare trimestrială din ultimii 30 de ani.
Preţul unui baril de petrol Brent Crude a atins 42,75 de dolari miercuri, 1 iulie, în creştere cu 1,7%, în timp ce preţul petrolului West Texas Intermediate (WTI) a crescut cu 1,5% până la 40,43 de dolari.

Zf.ro

Noutați dupa tema